minä en tiedä minne olen menossa

mutta minä varmasti näytän siltä kuin tietäisin

ja se lohduttaa minua-

 

joskus tuntuu kuin muulla ei olisi väliäkään

riittää, että muut luulevat ja tekevät päätelmänsä-

siinä on mies joka kulkee määrätietoisin askelin pisteestä A

pisteeseen B

 

se tuntuu hienolta,  ja minä kuljen entistä määrätietoisemmin

rintani paisuu itseluottamuksesta

minä suorastaan röyhistelen-  ja olen matkalla tärkeään

kokoukseen… tai lounaalle rakastajani kanssa

(vai käydäänkö rakastajan kanssa lounaalla?)

 

mutta mitä minä teen täällä rannalla?

 

eivät tärkeät ihmiset kulje rannalla, tähän aikaan

eikä tuolla päin ole edes ravintolaa jossa joku voisi minua

odottaa

 

mutta eivät ihmiset tiedä!

 

ehkä minä olen niin tärkeä mies, että minun sallitaan kulkea

rannalla ennen kokousta-

ehkä taivaanrannasta nousee helikopteri minua noutamaan

ja rakastajani ottaa minut vastaan hiukset tuulessa liehuen

 

 

 

 

———-

-erikeeper, muutama vuosi sitten

2 kommenttia artikkeliin ”minä en tiedä minne olen menossa

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s