VOI ITKU

minä tahdon mummon!

 

minulla ei ole mummoa,

minun mummoni on kuollut

 

minä katson muiden mummoja sillä silmällä

että ne olisivat minun mummojani

että ne tekisivät mummotekoja minulle

ja puhuisivat mummosanoja

ja katsoisivat minuun mummokatseella

 

että se olisin minä joka tuossa nyt istuu mummonsa kanssa metrossa

ja selittää mummolleen uuden kännykän ominaisuuksia

että jos ukki nyt soittaa, niin painat vaan tosta

 

ja sitten se mummo painaisi niitä nappeja aikansa

ja sujauttaisi kännykän pieneen napsahtavaan laukkuunsa

ja alkaisi puhua lihapullista

 

 

(ei minulla ole kyllä ukkiakaan, mutta en minä ukkia haluakaan

ne ovat äreitä käppänöitä minun tietojeni mukaan)

 

 

 

 

——————

erikeeper, joskus aikaisemmin

Yksi kommentti artikkeliin ”VOI ITKU

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s